Tävlingshelg i Hudik

I fredags skjutsade mamsen mig, Spike & Beth till Sundsvall. Efter en mysig dag med lite shoppingfynd släppte hon av oss hos Sofie.

Kvällen tillbringades ute på stan på en mysig uteservering med thaimat och vi mötte upp Sofies kompisar Petra & Jocke.
Blev en trevlig kväll med massa skratt.

Lördag var det dags för tävlingsdag 1/2.
Fick till två finfina lopp och vann båda två! :-) Sedan det tredje och sista loppet kändes också väldigt bra men med en oturlig rivning på sista hoppet.  Slutade iaf på en 7e plats om jag minns rätt.

Söndag.
Började med ag. klass 2 och tog hem en sista pinne och UPPFLYTT till klass 3!
Sedan tog vi sista pinnen, en 3e placering och Uppflytt till hopp2.
Grymt kul och är bara så otroligt nöjd med min fantastiska hund!

Är alltid så kul att få gå in och tävla med honom då han har 100 % fokus och är så uppmärksam på mina signaler.
Bästa Spike!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0