Agility

Ännu en härlig dag nere vid vattnet med sol & klarblå himmel!!
Jag och Fredrik gick ner och blev kvar i flera timmar. Och Spike han simmade runt i stort sett hela dagen som vanligt, förutom de gånger han måste komma upp och kolla läget med oss :)

På eftermiddagen åkte jag till Östersund för att hälsa på Sofie som jag träffade under A1utbildningen, vilket jag är väldigt glad att jag gjorde :)

Efter en supergod sallad i det fina vädret fick valparna busa loss på gräsmattan. Dom är så otroligt söta de små!
Sedan blev de agilityträning med de vuxna hundarna.
Vi byggde upp en bana med flera olika vägar och handlingsalternativ där vi fokuserade mest på tighta svängar med lockande tunnelöppningar.
Båda grabbarna gick grymt bra och det var en väldigt givande träning!

Jag & Sofie tänker väldigt lika kring handling och hundträning samtidigt som vi har väldigt bra utbyte av varandra!
Så otroligt kul och jag har en känsla av att det blir mera träning tillsammans framöver :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0