April

Andra april redan! Tiden flyger iväg :-)
Redan långt in i terminen och känns som jag nyss började.

Har hänt en massa kul sen sist. Tenta-fest, återsittning på läkarvillan, lite andra hemmafester och roligheter.

(Undra vilken kille som har det bäst på förfesten!)

Har haft en xtrahund på besök. The gang!


Hundträningen går förövrigt strålande, jag älskar mina hundar!! :-)
Varje pass är så underbart kul och älskar attityden hos dem båda. Beth har fått kommit igång med kombinationer, hoppteknik, kontaktfält och slalom. Många byten börja sitta fint redan och farten, fokus & följsamheten finns där.
Den här hunden växer i mina ögon varje dag!

Har många kurser på g både i Sollefteå och Umeå, både grund och tävlingsnivå.
Men ska inte bara hålla kurs själv utan planerar även att gå någon kurs själv och få lite coachning och komma vidare i träningen.

Sikta mot stjärnorna så når du trädtopparna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0