Bilder

Bjuder på lite bilder på mina fina fyrbenta!


Viätt's Beth. Stora tjejen snart 8 månader.
En GLAD hund som tycker om det mesta :-) Har startat henne lite i vallningen och det ser riktigt bra ut!
Vi har även påbörjat lite grundträning inför agiliy & lydnad.
Men det vi ägnat mest tid åt är miljöträning och passivitet vilken jag tycker är det allra viktigaste med en så pass energisk och arbetsglad valp.


Pulle-P. Min fina, bästa Spike.

Har snart haft denna grabb i hela 3 år! 
Den 8/11 fyller han 4 =)
Är så fantastiskt glad att jag hade turen att få tag i denna hund.
I mina ögon är han den vackraste & klokaste som finns!
Mer okomplicerad hund att ha med sig på alla mina påhitt finns inte.

Som min söta farmor så fint beskrev honom:  Han inte bara ser klok och snäll ut, han är det oxå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0